Forum teamu RPG Akera.
Oficjalna strona teamu RPG Akera.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum teamu RPG Akera. Strona Główna
->
Sugestie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
RPG!
----------------
Newsy
Sugestie
Komentarze
Mechanika
Książka
Gry
Fantastyka
Zażalenia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nifner
Wysłany: Nie 16:22, 11 Lis 2007
Temat postu:
Jeśli coś ma być realne to nie można sobie "podciągać"... idziemy na realu, jak ma nie wyjść to nie wyjdzie... po prostu uznajesz pomysł w PD na koniec sesji... czasem jednak dopuszczalne są wyjątki... więc "tak, ale rzadko"...
Aker
Wysłany: Sob 22:08, 10 Lis 2007
Temat postu:
Może źle się wyraziłem. Chodzi mi o to, że jeżeli np. podczas gry wpadnie wam do głowy ŚWIETNY pomysł, ŚWIETNIE go odegracie, to czy wtedy mam za wszelką (wysoką, średnią, żadną) cenę postawić na realność (jednocześnie czasami uznając, że to co opisaliście jest niemożliwe), czy podciągnąć nieco wasze statystyki/ekwipunek/czy co tam jest potrzebne i uznać, że pomysł się udał?
Nifner
Wysłany: Pią 0:06, 09 Lis 2007
Temat postu:
Powiem że to pytanie w ankiecie jest denne. Dałbym wszystkiego po trochu... ale jakoś uderza mnie ta realistyczność i odgrywanie! Dla mnie powinno sie być bardziej dokładnym. Kiedy coś odczuwamy - np: głód, to kurka jęczeć, marudzić coś o kromeczce.... być dokładnym kiedy zdobyliśmy jedzenie i kiedy coś robimy to zapisywać. Żeby potem nie było "a mam tam, wziąłem z gospody kawałek chleba, wtedy... no wiecie zkąś mam". Albo właśnie naturalne zachowania (odpowiednio do postaci). Warunki atmosferyczne częściej. I myślę ze wszystkiego po trochu więcej. Na 1 miejscu realistyka i odgrywanie! To ma być bardziej "realny" świat. A nie jak w dedeku, żeby mówić półsłówkami , robić 200 pompek na parówie bez większego wysiłku, albo mordować 300 ghouli jednym pierdem i po 3 nieprzespanych nocach, bez 3 palców trafić z łuku w podrzuconą pięciogroszówkę.... zacznijmy od tego że w dedeku byś miał wszystkie palce... bo żeby ci je upitolić to stado smoków albo co więcej... REALISTYCZNOŚĆ!!!!!!!! świat zbudowany jest ze szczegółów... pamiętajcie o tym...
Aker
Wysłany: Wto 17:34, 06 Lis 2007
Temat postu: Zmiany na sesji
Co do 1 to:
Jeżeli coś choćby powinno wydać odgłos, to niech wyda ten odgłos! Jeżeli coś jest tak głupie, że aż nierealne, to niech się nie uda i nawet "rozjebie" postać. Np. karczmarz i pistolet - przecież co do tego picia ostatniej kropli w życiu, to fajny pomysł, ale karczmarz chyba powinien zabić intruzów!
Co do 2 to:
Jeżeli mam świetny pomysł, świetnie to odgrywam, to czemu miałby się nie udać? To jest np. "odbicie strzał" u mnicha w dedeku czy choćby chwila, kiedy Nifner wyczarował dla minotałra w wozie podwójne dno.
Wypowiadać się i głosować!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin